Coś mojego -Powiedz mi jak to teraz pamiętasz

Powiedz mi jak to teraz pamiętasz nasze dwie różne historie
Powiedz mi jak to teraz pamiętasz
mnie i ciebie razem nigdy za nic cię nie przepraszałam
Wszystko było tam takie łatwe
Ty zakochany w japońskich bajkach
Imion bohaterów nie potrafię wymówić


Powiedz mi jak to teraz pamiętasz te nasze dwie różne historie
Tam nie było złamanego serca , tam wszystko było łatwe
Razem odwiedziliśmy twój dom nie poznałam wszystkich
To było zbyt dawno
Ignorowałeś  moje wiadomości na starym komunikatorze
Nie pamiętam jaki to miało start
Tam wszystko było łatwe nie skomplikowane

Pamiętam ,że nigdy nie trzymałeś mojej dłoni
Pamiętam ,że bałeś się moich ust
Zostawiając mnie na pustej klatce schodowej
Do dzisiaj pamiętam twój śmieszny kapelusz
Przy wszystkich udawałeś ,że mnie nie ma
Ja wiedziałam ,że być może patrzysz

Powiedz mi jak to teraz pamiętasz
Tam wszystko było proste
Tam wszystko działo  się wolno
Tam nie było niczego

Może byłam twoją pierwszą
Pamiętam bałeś się moich ust
Zostawiając mnie na pustej klatce schodowej
W mediach  składasz mi życzenia czego nigdy nie robisz

Ty zakochany w japońskich bajkach
Imion bohaterów nie umiem wymówić
Tam nie było nic
Tam wszystko było łatwe
Tam nikt nigdy nie trzymał niczyjej dłoni



Autor : Ja :)

Komentarze

Popularne posty