5 pozycji ,które musicie przeczytać
Witajcie !
Z moim czytaniem jest tak ,że albo wciągam się tak ,że nie można mnie oderwać i czytam aż do ostatniej strony i jeszcze kolejną abo odstawiam w połowie nie przeczytaną , stwierdzam ,że później do ciebie zajrzę -mija tak kilka tygodni i miesięcy .
Jest to 5 naprawdę dobrych książek ,które gorąco polecam .W najbliższym czasie też mam w palnie przeczytanie 3 pozycji i o nich też napiszę .
Tym czasem miłego wieczoru życzę .Paulina
1.Call me by your name - Tamte dni tamte noce
O tej książce dowiedziałam się przypadkiem oglądając filmik z recenzją i mogę powiedzieć tylko jedno ZAKOCHAŁAM SIĘ tak samo jak w książce tak samo w filmie ,który powstał na jej podstawie .
Opowiada historię Elia i Olivera , gdzie Oliver przyjeżdża do słonecznych Wołoch na staż u Ojca Elia .Po jakimś czasie nawiązuje się między nimi romans któremu stopniowo się poddają ...
Za każdym razem kiedy oglądam film płaczę jak bóbr - ostrzegam szykujcie chusteczki
2 .Finde Me -Znajdź mnie - Jest to druga część Tamtych Dni Tamtych Noc
Przeczytałam ją jednym tchem byłam tak strasznie ciekawa ich dalszych losów ,że zamiast zamówić ją z księgarni to pobrałam ją na telefon . Może nie wzbudza tylu emocji jak pierwsza część ale też ma w sobie to coś ,coś co sprawia ,że chce się ją czytać jeszcze i jeszcze .
W drugiej części dowiadujemy się ,że Profesor -Ojciec Elia rozwiódł się ze swoja żoną . Postanawia odwiedzić syna we Francji gdzie ten jest pianistą .W pociągu poznaje kobietę ,która zaciekawia .Oliver ma już żonę i dzieci w międzyczasie postanawia przeprowadzić się do Europy . Co wyniknie ze skrzyżowania ich dróg ?
3.Apartament w Paryżu - książka od której też nie mogłam się oderwać
Opowiada historię dramatopisarza Gasparda i Madeline która szukała samotności w wyniku pomyłki trafiają pod ten sam adres . Muszą połączyć siły by dowiedzieć się więcej na temat poprzedniego lokatora , którym był słynny malarz Sean Lorenz i odkryją tajemnicę która odmieni ich życie .Nie obędzie się też bez trudności
Bardzo wciągająca książka z ciekawymi wątkami gdzie w trakcie jej czytania zastanawiacie się co będzie dalej i chcecie jeszcze więcej.
4.Ponieważ cie kocham
Szanowany psycholog i znakomita skrzypaczka wyniku bolesnej straty córki rozstają się .Kobieta całkiem poddaje się swojej pracy a jej mąż dosłownie ląduje na ulicy . Po 5 latach ich córka odnajduję się w tym samym miejscu w którym zniknęła . Gdzie była ? I co robiła ?
Trochę zabierałam się za jej przeczytanie ale warto było .
5. Tęsknie za tobą
To jest pierwsza książka tego autora , którą miałam okazję przeczytać i chcę więcej .
Tęsknie za tobą jest historią detektyw Donovan z nowojorskiej policji , która jest zmuszona zamknąć dwie najważniejsze sprawy w jej życiu : śmierć ojca- byłego policjanta i narzeczonego który zostawił ją wiele lat temu . W między czasie przypadkiem natrafia na sprawę przestępców którzy wykorzystują samotność w okrutny sposób .
Z moim czytaniem jest tak ,że albo wciągam się tak ,że nie można mnie oderwać i czytam aż do ostatniej strony i jeszcze kolejną abo odstawiam w połowie nie przeczytaną , stwierdzam ,że później do ciebie zajrzę -mija tak kilka tygodni i miesięcy .
Jest to 5 naprawdę dobrych książek ,które gorąco polecam .W najbliższym czasie też mam w palnie przeczytanie 3 pozycji i o nich też napiszę .
Tym czasem miłego wieczoru życzę .Paulina
1.Call me by your name - Tamte dni tamte noce
O tej książce dowiedziałam się przypadkiem oglądając filmik z recenzją i mogę powiedzieć tylko jedno ZAKOCHAŁAM SIĘ tak samo jak w książce tak samo w filmie ,który powstał na jej podstawie .
Opowiada historię Elia i Olivera , gdzie Oliver przyjeżdża do słonecznych Wołoch na staż u Ojca Elia .Po jakimś czasie nawiązuje się między nimi romans któremu stopniowo się poddają ...
Za każdym razem kiedy oglądam film płaczę jak bóbr - ostrzegam szykujcie chusteczki
2 .Finde Me -Znajdź mnie - Jest to druga część Tamtych Dni Tamtych Noc
Przeczytałam ją jednym tchem byłam tak strasznie ciekawa ich dalszych losów ,że zamiast zamówić ją z księgarni to pobrałam ją na telefon . Może nie wzbudza tylu emocji jak pierwsza część ale też ma w sobie to coś ,coś co sprawia ,że chce się ją czytać jeszcze i jeszcze .
W drugiej części dowiadujemy się ,że Profesor -Ojciec Elia rozwiódł się ze swoja żoną . Postanawia odwiedzić syna we Francji gdzie ten jest pianistą .W pociągu poznaje kobietę ,która zaciekawia .Oliver ma już żonę i dzieci w międzyczasie postanawia przeprowadzić się do Europy . Co wyniknie ze skrzyżowania ich dróg ?
3.Apartament w Paryżu - książka od której też nie mogłam się oderwać
Opowiada historię dramatopisarza Gasparda i Madeline która szukała samotności w wyniku pomyłki trafiają pod ten sam adres . Muszą połączyć siły by dowiedzieć się więcej na temat poprzedniego lokatora , którym był słynny malarz Sean Lorenz i odkryją tajemnicę która odmieni ich życie .Nie obędzie się też bez trudności
Bardzo wciągająca książka z ciekawymi wątkami gdzie w trakcie jej czytania zastanawiacie się co będzie dalej i chcecie jeszcze więcej.
4.Ponieważ cie kocham
Szanowany psycholog i znakomita skrzypaczka wyniku bolesnej straty córki rozstają się .Kobieta całkiem poddaje się swojej pracy a jej mąż dosłownie ląduje na ulicy . Po 5 latach ich córka odnajduję się w tym samym miejscu w którym zniknęła . Gdzie była ? I co robiła ?
Trochę zabierałam się za jej przeczytanie ale warto było .
5. Tęsknie za tobą
To jest pierwsza książka tego autora , którą miałam okazję przeczytać i chcę więcej .
Tęsknie za tobą jest historią detektyw Donovan z nowojorskiej policji , która jest zmuszona zamknąć dwie najważniejsze sprawy w jej życiu : śmierć ojca- byłego policjanta i narzeczonego który zostawił ją wiele lat temu . W między czasie przypadkiem natrafia na sprawę przestępców którzy wykorzystują samotność w okrutny sposób .
Komentarze