January 2020 -playlista

Witajcie ! 
Na spotify mam naprawdę dużą ilość  playlist z wieloma piosenkami od tych klasycznych po te na topie  . U mnie nie ma np 10 pozycji ,które wiem ,że będę słuchać tylko jest ponad 30 gdzie po przesłuchaniu ich wielokrotnie ja nadal  szukam czegoś nowego bo nigdy nie umiem się zdecydować czego chce w danym momencie słuchać   -Wy też tak macie ? 

W moich top na ten moment jest : 


  • Halsey-3am 
  • Smolasty & Ewa Farna -Pełnia 
  • Taco Hemingway , Quebonafide -Sectumsempra 
  • Taco Hemingway -Fiji 
  • Żabson- Floyd Mayweather 
  • Tymek -Syrop 
  • Harry Styles-Golden 
  • Harry Styles-Adore You 
  • Harry Styles-Watermelon Sugar 
  • Harry Styles- Lights Up 
  • Harry Styles- To Be So Lonely 
  • Harry Styles - She 
  • Halsey - Alanis' Interlude 
  • Louis Tomlinson - Walls 
  • Smolasty ,Tymek -Tusz 
  • The Witcher  Soundtrack Netflix - Toss A Coin To Your Witcher 
Jak ktoś jeszcze nie odglądał serialu na Netflix The Witcher  to mega polecam ,odkąd usłyszałam tą piosenkę to nie mogę się od niej uwolnić serio .
Dodałam tylko takie które słucham najczęściej bo jak bym miała dodać wszystkie to bym tu pewnie do jutra siedziała hehe .


Komentarze

Popularne posty