5 top seriali na Netflix

Chyba każdy ma tak ,że jak włącza netflixa to spędza  przynajmniej z 30 minut na znalezieniu czegoś co można zobaczyć przed pójściem spać . Dokładnie wiem o  co chodzi mam tak samo dlatego postanowiłam podać kilka fajnych tytułów seriali  by być może unikniecie szukania .

1. The Crown 
sezon 1-2 

Opis: To opowieść o początkach panowania brytyjskiej królowej Elżbiety II , gdzie poznajemy historię rodziny królewskiej . 
Szczerze powiem ,że nie mogę się doczekać kolejnego sezonu , naprawdę fajnie się go ogląda  mino tego ,że w drugim sezonie ktoś inny gra główne postaci .


2. Sherlock Holmes 
sezon 1-4

Opis: Słynny detektyw Sherlock Holmes i jego przyjaciel doktor John Watson rozwiązują kryminalne zagadki Londynu  .Sam John opisuje wszystkie sprawy na swoim blogu . 

Oglądam ten serial już po raz trzeci  i za każdym razem lubię go co raz bardziej .Osobiście byłam nie dawno w Londynie i znalazłam jedną z miejscówek gdzie Sherlock i Watson przyjechali do ciała znalezionego na kamienistej plaży u brzegu Tamizy . To było fajne doświadczenie zobaczenie miejsca gdzie kręcono twój ulubiony serial . 


3. Miss Americana - Taylor Swift 

film dokumentalny 

Opis :  Młoda dziewczyna , która wkracza w wielki świat muzyczny  i staje się osobą  publiczną walczącą z mediami , które śledzą jej każdy krok .  Historia od początku kariery aż po dziś dzień .

Muszę powiedzieć ,że jak oglądałam to jakieś ja wiem z pięć razy miałam ochotę płakać , Poruszający i intrygujący materiał , ja nie jestem jakąś wielką fanką ale lubię jej muzykę i za to ,że mimo wszelkich trudności się nie poddała . 
Dla jej fanów będzie to coś naprawdę fajnego i ciekawego .

4. Dark 
Sezon 1-2

Opis : cztery rodziny , zaginione dzieci i  wydarzenia z przed trzydziestu lat mają ze sobą więcej wspólnego niż się wydaje , wszystko jest ze sobą połączone .
kryminalna opowieść z podróżami w czasie 

5. Ruchome Piaski 
Sezon 1 
W szwedzkiej  szkole średniej dochodzi do strzelaniny , podczas procesu Mai Norberg wychodzą na jaw nowe fakty w sprawie jak i relacje z jej chłopakiem Sebastianem i jego rodziną .

To jest naprawdę dobry kryminał a ja takie lubię .










Komentarze

Popularne posty