Take Me Back To London - Part 1


























Witajcie ! dzisiaj troszkę zdjęć z Londynu , który miałam okazję odwiedzić w czerwcu na moje 23 -cie urodziny .Było niesamowicie , po przebytych milionie kilometrów  pieszo , metrem, autobusem  tak strasznie bolały mnie nogi ,że na drugi dzień nie mogłam wstać z łóżka .Jarałam się jak pochodnia będąc tam hehe , poważnie było niesamowicie i jak jeszcze będę miała okazje tam pojechać to nawet 5 minut się nie będę zastanawiać . 
Na zdjęciach możecie zobaczyć między innymi 
-Centrum miasta 
- London  Bridge
-London Eye 
-Covent Garden 
-Czerwone butki telefoniczne

W następnym poście wstawię drugą część zdjęć gdzie zobaczycie 
Sklep M&M sów ( pachniało tam czekoladą )
Sklep z Lego -gdzie była czerwona butka telefoniczna zrobiona z klocków w której dzwonił 
telefon 
Pałac Królowej 
Uliczne występny 
Katedrę Świętego Pawła i Most Millenium (dwa przed ostatnie zdjęcia są zrobione z tego mostu )

Życzę miłego oglądania i zapraszam na mojego instagrama @madamepaulina_ gdzie możecie zobaczyć resztę zdjęć z Londynu .Do zobaczenia następnym razem Pa !

Komentarze

Popularne posty